KIA

VR-videot tulevat autoesittelyihin − Kia Niro hybridistä VR-video

Ensimmäinen auton virtuaaliesittely tehtiin Auto 2016 -tapahtumasta Helsingin Messukeskuksessa.

360Mediatalo toteutti 360-videon Delta Auton maahantuomasta Kia Niro-hybridistä.  Katsottaessa 360°-videokuvaa vaikutelma on kuin olisi itse istumassa autossa ja kuuntelemassa vieressä istuvaa auton esittelijää.

− Olemme todella yllättyneitä, kuinka hyvin virtuaalitodellisuus sopii autojen esittelyyn. VR-video on myös erittäin tehokas markkinointiväline. 360-videoita on helppo jakaa Facebookissa ja muissa sosiaalisen median kanavissa. Lyhyessä ajassa Kia Niron virtuaaliesittely sai yli 8 000 näyttökertaa, kertoo videolla esittelijänä toiminut Delta Auton Järvenpään autotalon johtaja Esa Heinonen.

Lisää samaan aiheeseen liittyviä

Tutustu Isku Stockmann virtuaaliseen showroomiin.

Lue lisää

Tutustu Gant Home virtuaaliseen showroomiin.

Lue lisää

Tutustu Aran Cucine virtuaaliesittelyyn.

Lue lisää